29.06.2013

Ogłoszenie

Witam was drodzy czytelnicy! Po pierwsze - dziękuję wam za cudowne, budujące komentarze! Wzięłam się do pracy i zaczynam od poprawy pierwszych rozdziałów. Wasza opinia zostanie w tym uwzględniona, ważny jest także jeden fakt, który uległ modyfikacjom, na razie nie zauważalny, ale istotny dla dalszej fabuły. Także nowy rozdział pojawi się po (mam nadzieję szybkiej) poprawie błędów i nieścisłości, a także rozbudowaniu opisów w niektórych miejscach, co przybliży świat i niektórych bohaterów.

Proszę więc o cierpliwość i do napisania! :) W przyszłym tygodniu mam zamiar nadrobić wszystkie zaległości na waszych blogach ;)

Pozdrawiam cieplutko - Nomida

edit: Można już czytać poprawiony Prolog ;)

1 komentarz:

  1. Fajnie, że zaczynasz od początku. Przynajmniej w teorii będziemy mieć równie szanse, choć i tak pewnie Ty pierwsza skończysz swoją opowieść ;)
    PS: Idzie jak krew z nosa. Niby mam 4 strony, ale to jeszcze nie to. Nie jestem nawet w połowie, do tego to jedynie drobny zarys, opisów brak, akcji też. Wygląda jakbym na siłę sklejał fragmenty tekstu i łączył różne sceny. Miałem Ci nawet podesłać małego sneak peeka, abyś oceniła sama, ale poczekam aż cały finał będzie gotowy. Nie będę niepotrzebnie robił spoilerów. No ale może do połowy lipieca się wyrobię.
    Pal sześć moją notkę, widzę że znalazłaś nowego czytelnika. Jeśli mogę polecić, nie wiem czy znasz Haley - pisze naprawdę niezłe opowiadanie do tego jej komentarze są tak rozbudowane, że wyłapie każde drobne nieścisłości. Choć może nieco człowieka swoimi opiniami doprowadzić do łez to jest przy tym bardzo obiektywna i zawsze gotowa udzielić konstruktywnej krytyki. Jeśli jesteś hardcorem to polecam bardzo serdecznie: http://narro-nis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń